♥ NEWS


 Jackson är död, alla skriver så mycket om hans död, the king of pop.
 Mig rör det inte på samma sätt som för många andra, men visst ska 
 man få sörja den man avgudar.


 Ett årig flicka dog i stekhet bil, pappan "glömde" lämna av sin dotter på
 dagis och körde istället till jobbet där han lät flickan sitta i den stekheta 
 bilen i sju timmar.
 Att påstå att man glömt sitt barn i bilen kan jag ju bara tycka är droppen,
 man glömmer inte sina barn, det finns inte.
 Att den 29-åriga pappan är misstänkt för vållande till annans död är
 en självklarhet tycker jag.


En annan nyhet, eller snarare fakta som jag hörde på tv för en stund sedan,
den välling man ger till sitt barn bör innehålla omega-3 vilket tydligen ska öka
barnets IQ med 10 poäng, smartare barn genom välling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0