♥ ONE-DAY-TO-GO-!

Imorgon gäller det , jag känner hur ångesten kryper fram.
Nu finns inte den trygghet kvar som alltid funnits där, vad händer sen?
Det är frågan jag ställer mig och säkert många andra också.

Ställde klockan på 10:00 idag, vakna i tid eftersom vi skulle fixa student-vagnen
tills imorgon klockan 12:00 hemma hos Ida, hon bor utanför Klippan så det
blev ganska bråttom där ett tag för min del.
Det blev hur bra som helst ycker jag, morgon dagen är snart här folks.

( Jonna fixar )


( linslus som vanligt )


Har målat ena handen i fransk-manikyr , one to go och det tar en hel evighet.
Har dammsugat hela huset och torkat golven i halva , nu är det bara halva kvar.

Ska åka till Sara och Robin sen ikväll, ska antagligen käka pizza om pappa 
är generös idag men det är han nog så det ska nog gå vägen.
Ska locka håret ikväll så det bara precis behöver fixas till imorgon, sminkningen 
kommer till sist innan vi åker imorgon.

ohja.. nu är det inte långt kvar mina vänner,
önskar lycka till , till alla jag känner som också går ut imorgon  !

Gårdagen har jag helt glömt bort att uppdatera,
kvällen började med att jag åkte hem till Sara och robin,
öppnade en cider och började dricka lite smått.
Det kom en del folk, först Fjant, Eddie, Tobbe och Erik.
En stunde senare kom Jimmie, Pontus, Henke och Björn.
Ingen långvarig fest men det var roligt ändå.

( Fjnat )


( Igår när pappa och Daniel satte ihop vårt nya köks bord och stolar )


pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0