♥ OVER-AND-OUT

Gud vilken helg jag har haft, så otroligt händerlserik. MINNE FÖRLIVET!
jag verkligen älskar mitt liv just nu, även om det känns som något försvunnit.
Den trygghet som funnits, utan att jag har tänkt på de har nu försvunnit.
Först nu har jag kommit fram till att skolan kanske ändå var ganska viktig,
jag har de sista åren inte orkat bry mig speciellt mycket eftersom jag varit
så himla, himla skol-trött vilket jag kanske ångrar en smula nu, men gjort är gjort.

Hade en helt underbar STUDENT i fredags den 12:e Juni.
Sov ju som jag tidigare skrivit hos Sara och Robin från Torsdag till Fredag eftersom 
vi bestämt att vi skulle fixa till oss tillsammans.
Linda och Saras pappa kom och hämtade oss vis 09:15 för att sedan köra oss
in till Klippan, Sara skulle nämligen vara där halv tio.
Jag och Linda åkte vidare till Åbyplan där vi drog ett par cider med några från klassen
innan det ar dags att bege sig till skolan inför avslutningen.
Vi skrev i varandras mössor, sedan begav vi oss vidare till mat-salen där vi skulle
käka middag med lärarna.
Klockan ett skulle alla vara i idrottshallen där rektorn skulle hålla tal, med sånge m.m.
14:00 sprang vi ut , måste ju säga att det var en otrolig känsla som jag aldrig kommer glömma.
Synd bara att det regnade, håret blev förstört och kläderna helt blöta.
Åkte tre varv i Klippan , fan vad ont i halsen jag hade sen , så som vi skråla och sjöng.
När vi åkte vagnen hade jag inte en tanke på att kolla klänningen så att den fortfarande satt som
den skulle , när jag väl kom på detta hade klänningen ramlat ner och jag stod och flasha min bh 
för allt och alla, jävla tur jag stod i centrum på vagnen så jag ionte stod i en kant där alla kunde se.
Men nu i efterhand , dom som har sett fick sig ett leende på läpparna antar jag.
Sen var det hem till mig och jag fick en massa presenter vilket alltid är kul, 
bara att jag ogillar att öppna dom när folk kollar på, ifall jag inte skulle gilla det som finns i menar jag.
TACK-ALLA-SOM-GAV-MIG-BLOMMOR-OCH-PRESENTER-!
Jag förväntade mig ingenting, men det fanns dom som slog allt och kom med ett present-kort
på Väla för 600 kronor, jag blev chockad och tackade men tack än en gång för de hade jag aldrig kunnat tänka mig.

Lite bilder, inte alla eftersom vissa inte vill visas på internet, men en liten del, mitt minne för livet
som fögylldes av dem bästa, tack än en gång.

(en timme efter de att vi kommit hem, jag, josse, ande och eddie)

(Emma)

(Frida och Andre)

(massa kompisar)

(Massa kompisar, Gunilla och Eddie i fokus, vilken positiv min eddie ligger inne med :P )

(Massa, Emma häller upp ännu en cider, sånna fanns det gått om)

(people)

(Kenny och Kim)

(Kim och Brjörn, förstår inte varför alla skulle ha kameran framme hela tiden)

Vid tolv tiden stack vi vidare till Riseberga där festen fortsatte,
Det var kul att träffa dem andra studenterna också, Linda, Sara och Linda!
Hoppas ni också hade en bra dag/kväll <3

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0