♥ TISDAG

Nu är klockan kvart över tio, ska snart ner och röka och så innan
jag ska gå och lägga mig och kolla tv innan jag somnar.

Har varit på Väla idag med mamma och Linda, hur kul som helst.
Köpte ett par skit-fina skor enligt min smak så jag är hel-nöjd.
Sen käkade vi på Donkan innan vi stack vidare in till stan där
jag och Linda skulle fixa ögonfransarna, blev skit bra och jag är
även hel-nöjd med detta, vilken dag , detta gillas av mig.

Tack till mamma, köpte även en fransböjare, skit bra och effektiv,
inte alls som såna gamla dåliga från h&m, detta gillas också.

Imorgon är det studentlekar i skolan, tror inte jag pallar vara med
men ska ändå åka in till skolan ett tag för att kolla på alla andra idioter :P
haha.. 

På Torsdag ska jag sova hemma hos Sara, 
ska ta med alla saker inför studenten nu också eftersom vi ska göra
vid oss tillsammans på fredag morgon.

uppdaterar imorgon, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0