♥ TO-DO

Gah .. har inte gjort något vettigt idag faktiskt.
Har varit i skolan hela dagen och det enda vi har gjort
är att ha pratat betyg med alla lärare vi haft idag,
min dag har jag i stort sett bara tillbringat på torget
och hur kul är nu det egentligen?!

Imorgon då va, slutar jag 11:20 , känns ju skit lönt att
ens åka till skolan men det måste jag ju tyvär, 
vi har först klass-råd och sen vill jag veta hur betygen ser 
ut i vårt projket arbete , hähä .. Det är nu det gäller !

Annars har väl dagen varit helt okej faktiskt,
har inte varit irriterad eller så alls faktiskt.
well , ska iallfall göra vid ögonfransarna nästa vecka,
Linda skulle nog också göra de, jag ska iallfall,
det är skit bra, jag som kanske tvättar av sminket från
ögonen kanske en gång i veckan behöver verkligen det.


aja , pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0