♥ - PROBLEMS

Det är mycket diskusioner om acne just nu och jag har läst
på en del bloggar om personer som har just detta problem.
Läste ett mycket intressant inlägg som var skrivet av en 17 årig tjej,
som under ett par års tid haft sådana problem och som till och med
stannat hemma från skolan och gråtit över sin hy, men som nu lärt sig
att acceptera faktumet att det kommer och går och att man ska sluta 
gå omkring och må dåligt över sin dåliga hy, att livet inte är perfekt med "fin hy".
Detta är något som rör mig eftersom jag har liknande problem,
de kommer och går , när stressen är ett faktum kommer finnar också.
Att något sådant ska trycka ner ens självförtroende så mycket som det faktisk gör
är det nog ingen som inte har problemet som fattar, faktiskt!
Att stå och påpeka och göra narr av personer som har de här problemet är respeltlöst
enligt mig , jag är väldigt självkritisk och därför behöver jag inte fler som påpekar mina 
fel och brister för det gör jag så bra själv.
Men att säga att man ska bortse från dessa problem är bara så mycket bull-shit, 
det går inte att komma ifrån det tyvär.
Jag har testat allt, de jag körde med sist var po active - solution , väldigt bra faktiskt,
om man sköter det som man ska, sista tiden jag använde de var min hy nästan helt bra,
förutom alla ärr men det bortser jag ifrån för dom lär aldrig försvinna.

Nu är det bara upp till pappa om han betalar det igen eller inte, 
blir så irriterad om han inte gör det, han fattar inte eftersom han inte har haft problmet?!

pusssss



Kommentarer
Postat av: josse

jag är rätt glad att jag inte lider av acne, men jag kan nog fatta hru jobbigt det kan vara. Det enda jag får är typ spritutslag när jag druckit länge & mycket och bara det är hemskt :o <3

2009-05-22 @ 13:17:45
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0