♥ DU-KOM-SOM-EN-VIND ,

du var som en prins,
men du försvann en dag 
kommer aldrig mer att bli min..

Idag är det Fredag och jag är helt och hållet nykter,
ganska ovanligt för att vara jag måste jag säga.
Det är ganska skönt ibland faktiskt.
Skulle egentligen varit med Helsingborg med Frida,
Marrin och alla andra men inga pengar resulterar i inget festande.
Så jag säger stort grattis till Marrin härifrån istället.
Ska städa pappas bil när jag kommer loss härifrån, 
orkar egentligen inte, jag är trött och har ont i huvudet.
Måste göra det iallfall, pappa har ju som sagt köpt en biljett till mig
eftersom det är Ljudbangen imorgon och det längtar vi till jadå.
När klockan slår tolv är det jag som blir 19 hähähä.. som jag längtar.

Ska även pierca mig i tungan på måndag, så rädd jag kommer vara :P
hähä .. men det ska nog gå bra, I hope!

Ska snart duscha också, måste tvätta håret, känns flottigt som fan nu,
det är faktiskt bra att inte tvätta håret allt för ofta, så för dom som tycker det 
låter äckligt med tre-dagars otvättat hår , släng er i väggen fuckers.

Ska sova länge imorgon så jag är utvilad inför kvällen,
ska förfesta hos Linda sedan upp till fotbollsplanen, så mycket folk där kommer va?!

aja, ses pusssss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, asså jag har inte tvättat mitt hår på fyra dagar. Men då har jag bara varit hemma med. :p

2009-05-23 @ 19:29:39
URL: http://blondelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0