♥ TISDAG

Solklart veckans bästa dag , även om det bara gått två hitils, hähä ..
Kom till praktiken, fixade pengar tills på middagen och sen skyltade
vi om i skyltfönstrena , inte världens roligaste att göra men det får gå.
Käkade med Emma och Linda idag , fan vad gott de var på donken idag ,
betydligt bättre än igår , det finns faktiskt skillnad, den godaste McDonalds
jag någonsin ätit på är den utanför Hässleholm , mmm .. super !

Jag fattar inte hur människor orkar vara så jävla falska ?!
Att inte tala om dom som sitter och säger att alla andra är falska,
det är oftast dom som verkligen är det, passa dig för vad du säger,
du får det i ryggen sen det lovar jag :)

Är hemma nu, sitter vi Dannes data, det är ibland bra att han inte är hemme :P
Käkar en knäckemacka i väntan på att mamma ska laga middag till mig.
Ska fjäska lite för mamma, det funkar alltid ,jag vill ha klädeer :)

Nu är det bara skolan imorgon sen är vi lediga torsdag och Fredag
ska bli så jävla skönt, ska sova hos Sara från imorgon tills fredag.
Sen är det ljudbangen på Lördag och på Söndag fyller jag år, yey :)
Det är alltid så kul att fylla år, jag älskar att få en massa presenter.
På måndag åker jag och Linda in till Helsingborg så vi är i lagom tid
tills vi ska pierca oss, jag ska då börja annars kommer jag bara bli nojig !
Sånt gillar vi inte, de kommer göra skit ont de vill jag inte, Linda ska göra
sin andra i tungan och jag min första, fy fan vad svullen tungan kommer va !


tack för idag , pussss



Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe dom första dagarna är skit jobbiga. Vem är falsk? <3

2009-05-20 @ 14:47:02
URL: http://blondelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0