♥ FREDAG

Sitter uppe hos Jan nu med Linda, har precis gjort klart ett av två arbeten
som ska vara inlämnade innan vi går ut den 12:e juni.
Känns skönt, Linda hjälper mig att fuska så vi slipper gå hit fer gånger hähä..

Igår, måste ju berätta om vår lilla utflykt !
Jag , Linda och Sara hade pratat om att åka till Donkan och käka, vi var skit sugna på de.
Simon kom hem till Robin och Sara sen körde vi till Skåne-porten och käkade, så jävla gott.
Men det tog år och dar att över huvudtaget få vår mat, vi stod nog och väntade på en yngka
pommes i säkert fem minuter, riktigt irriterande.
Men det var gott, jag käkade en mellan pommes och två cheesburgare, mmm...

Idag ska jag faktiskt vara nyker, vill att min tunga ska vila några dagar till innan jag häller in.
Vet inte vad jag ska göra faktiskt, Sara snackade om att vi kunde göra något om hon också
skulle vara nykter.

Är nästan klart med allt jag ska lämna in i skolan nu och det känns super skönt alltså,
och idag är det exakt två veckor till studenten, känns så jävla kul men samtidigt läskigt,
klara sig själv nu och det känns konstigt, typ att inte få mer pengar efter den 31:e juni, hmm...
Men sånt är livet, det kommer bli bra, ska jobba hemma i sommar om jag inte lyckas fixa jobb.
Kan finnas ett om jag bara skärper mig, får ta tag i detta faktiskt.

ses pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0