♥ GÅRDAGEN-OCH-DAGEN-I-SIG

Gårdagen:
Mamma kom och hämtade mig i Klippan efter skolan
, vi körde först hem
och lämnade Daniel eftersom han skulle till Landskrona på körskolan där.
Sedan körde vi till Hyllinge och fördrev fyra timmar där.

Hittade skor till studenten, känns jävligt skönt faktiskt, nu är allt fixat förutom
håret och naglarna, men naglarna ska målas med fransk manikyr någon dag
innan bara eftersom det är så lätt att det slits om jag gör det för tidigt.
Håret blir gjort på morgonen , ska locka till det så det blir skit snyggt !

Saken är den att när mamma och jag är ute och handlar kommer vi alltid
hem med kassar fulla med kläder ,
samma sak hände igår, det var bara tänkt
att vi skulle kolla runt lite men eftersom mamma fick lön igår var det inte några
problem att dra kortet ett par gånger och köpa hem kläder till mig.

Dagen:
Vaknade tio i sju imorse
, gick ner och lockade håret och sminkade mig.
Jag måste erkänna att jag är lite trög faktiskt, har försökt locka mitt hår länge nu
men det har varit precis som om lock-tången är dålig eller så.
Imorse gjorde jag samma som vanligt, jag kollar ju aldrig graderna på tången utan bara sätter
igång den, men när jag väl kollade då står den på 2 istället för 15 så konstigt att det inte blivit
som det skulle hähähä..

Kom till skolan och allt var som vanligt, folk som inte kan klara sig själva osv.
Hade först affärsutveckling med LG, lämna in mina saker och så.
Sedan hade vi arbetsmiljö och säkerhet, Freddy var inte där idag så skolsköterskan
kom och snackade om första hjälpen, tråkigt som fan även om det är bra att kunna.

Gick sedan upp till Maria för att höra hur det blev med svenskan,
hon hade inget planerat så vi fick sluta, och bokföringen är jag helt klar med,
hähä .. ännu ett VG där , jag kommer bli rik den 12.e juni !

Slutade 11 idag, gick med Linda, Sara och Tessan till en kina restaurang.
hähä.. dom är roliga, dom  käkade friterad kyckling och biff med bambuskott och
jag satt och käkade min te-kaka och drack vatten  haha.. låter ganska kul faktiskt.

Är hemma hos Sara nu, Linda, Tessan och Sara ligger inne i soffan och jag uppdaterar
här och skriver om alla jävla kallelser och protokoll som är helt fel gjorda.
Irriterande till max att dem inte kunde bli rätt från början, men vad kan man förvänta sig?!

pussssss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0