♥ HELGEN-OCH-DAGEN-I-SIG

Ljudbangen var kul.
Var hemma hos Linda och förfesta med en massa folk.
Skit kul va det, vi fick skjuts upp till byn där vi köpte cigg och sedan
gick vi ner till fotbollsplanen där allt hände.
När vi kom dit kollade vi runt lite typ för att veta var allt folket var och sånt.
Pratade lite med Emelie, hon bjöd in sig till min student vilket jag tycker
är mycket, mycket trevligt :)
Pratade med Sara lite enskilt efter små insidenter som gjorde henne smått
irriterad, sen blev det att ta hand om Daniel eftersom han var för full , hähä ..
Det kan man skratta åt nu, men då var jag tvungen att kolla efter honom hela tiden.
Blev ganska irriterad när jag fick höra olika saker från massa folk,
jag menar, vad tror du att jag är egentligen?! din  leksak som du kan ha när du
känner för det eller, det verkade iallfall inte bättre.
Det är utrett nu men det var riktigt svinigt.
Linda ringde mig och sa grattis när hon hade kommit hem.

På tal om att fylla år, det känns jävligt kul när en av ens närmaste kompisar inte
ens kan förmå sig att skicka iväg ett litet ynka sms med texten grattis .
vadå ska jag skita i att säga det tillbaka när du fyller år sen eller ?!

Jag blir ganska irriterad när människor i ens närhet tror att dom kan göra som
dom vill och sen tro att allt är frid och fröjd, ge och ta glöm aldrig de.
Det känns som att jag tjatar riktigt mycket om sånt, men ajg stör mig så in i helvete på sånt.

Falskare människor får man leta efter alltså, så mycket skit snack det går på denna skolan.
Jag som inte är inblandad känner mig så jävla lyckligt lottad att bara kunna pasera allt patetiskt
skit som folket håller på med. haha... låt mig skratta.

Dagen i sig har varit reltivt bra för min del, förutom att Linda sitter och spottar ut vatten på mina skor.
Du ska få igen det lovar jag, var förbered :P hähä ..
Har data nu och jan står och äcklar och viskar i Emmas öra hahaha ...
Ska till familia och väla med mamma idag och handla, skor till studenten och kläder till mig :)
jag älskar detta !

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0