♥ VECKANS-PLUS/MINUS

PLUS
+ jag fyllde år i Söndags så pengar har inte varit något beskymmer
+ piercade tungan i Måndags, trodde det skulle göra ondare än vad det gjorde
+ har lämnat in allt som ska vara inne i skolan nu och det känns så jävla bra,
   detta innebär att vi inte kommer göra något på lektionerna nästa vecka
+ fick tillbaka mitt prov från Sven idag, om jag inte användt mina anteckningar till
   provet hade jag haft VG, men eftersom jag gjorde de fick jag bara G, sug.

MINUS
- eftersom jag piercade tungan kunde jag inte käka ordentligt på tre dagar, 
   jag har varit duktigt hungrig om vi säger så.
- Freddy var borta från lektionen igår så jag fick inte veta vad jag fick på mitt prov
   i arbetsmiljö och säkerhet
- På söndag ska jag till farmor, palla. Grattis iallfall i förskott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0