♥ I´M GOOD

Gud vad jag känner mig duktig idag, jag har faktiskt städat.
Tvättat handfatet på toaletten och faktiskt städat ut i mitt skåp
också, det behövdes verkligen.
Så här såg det ut föret, väldigt äckligt om jag får säga min mening !

Efteråt, mycket bättre, det som inte har sin plats där är borttaget
och rensat, nu har jag det jag ska ha där !

Hittade mitt armband som jag köpte förra hösten när vi var på Kreta,
det har gått sönder så jag fick slänga det. När det var helt var det
jätte fint iallfall.

Min tungpiercing, (läkestaven) den enda jag har kvar, jävligt märkligt
hur ens saker bara kan försvinna sådär helt upp i rök. Hade hur många
som helst innan, till läppen.

Sen tog jag en paus när pappa hade tagit fram kaka :)

Hittade även det här, små test-produkter som jag fick i julklapp med
saken som kommer på nästa bild.

Underlagskräm eller liknande som håller make-upen  på plats
under dagen, den är skit bra men skit dyr. ca 300 kronor.

Min favorit parfym, Armani.

Helnöjd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0