♥ HISSA/DISSA


Helgen som varit, hade roligt i fredags då jag festade, hade lika roligt
i Lördags då jag var på kräftskiva men familjen, detta pga. att min
bror, Elin och Chefen var där.

Idol, ett väldigt underhållande program som jag verkligen känner att jag
kan skänka en timme om dagen om åt att kolla på. Det är super kul att se
talanger och precis lika roligt att kolla på de som gör bort sig fullständigt.

Uggs, mina är otroligt snygga fortfarande trots att det är tredje vintersäsongen.
Ska bli kul att se hur många av alla som sagt till mig att dom är så jävla fula
innan som köper dem nu, vadå dubbelmoral liksom.





Människor som inte kan ge komplimanger, det känns lite som att folk är
rädda för att göra just detta. Det känns som att vissa tror att dem kommer
i underläge om de t.ex. slänger ur sig att jag var skit söt på den bilden eller
att gud vad snygga byxor du köpt.
Tycker det är patetiskt att inte kunna säga så till en kompis !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0