♥ INSPIRERAS AV S.A.T.C LOOKER!

Som vi alla Sex and The City lovers vet så har den nya filmen
premiär 28 maj 2010, gud vad jag längtar alltså.
Kolla in deras snygga stil inför filmen, inspireras av den, ENJOY!

Carrie med ett hår svall som aldrig någonsin skådats på henne,
vad säger ni, hiss eller diss?



Gud vad jag älskar Carries hår på denna bilden !



Alla fyra har unika stilar när det kommer till hår, kläder och smink.

Någon som kan tänka sig att Samatha irl verkligen fyllt 53 år?
Blev mäkta förvånad när jag läste det !



Kommentarer
Postat av: Mia

Det blev negativt, fast på ett sätt vill man ju ha en lite knodd till hehe^^ Men ska nog börja skolan i janurai så blir rätt svårt =)

2009-09-11 @ 13:08:54
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: thehills & The City

Hej!

jag har Sveriges bästa The Hills& The City Blogg.

Tycker du om serierna då ska du kika in i min blogg =)

ha en bra dag=)

2009-09-11 @ 17:12:06
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Jag har hittills inte träffat någon kille som avgudat satc konstigt nog. Flickvännen fick mig att se den första filmen, och nej, ingen hit för mig heller.



Är det lufthål i den svarta klänningen? Ser vääääldigt konstigt ut.

2009-09-11 @ 19:29:52
URL: http://stilbild.nu/fotograf
Postat av: Anonym

Fin blogg:)



Kolla gärna in min och släng in en kommentar www.hwoggart.blogg.se

2009-09-12 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0