♥ KUL MITT I NATTEN

Klockan är 01:40 och jag hittade precis den här listan
som jag ska göra,
i vanliga fall hade jag skrivit tidsfördriv
som rubrik men inte nu inte, nu är det kul mitt i natten.
ENJOY!
Bilden bjuder jag på,
lägg även märke till min
otroligt sönder färgade tröja, hårfärgen har
varit där mer än en gång, (skratt)
Det här lilla formuläret var ju faktiskt om mig så
här gäller det att vara ego, bilder är bra. (skratt)


Berätta fyra sanningar om dig själv:
¤ Jag är mörkrädd.
¤ mitt självförtroende är på topp
¤ Spindlar är min största fobi
   Och bara för att jag skrev detta så ska det börja klia på kroppen
   så att det ska kännas som att det kryper fullt överallt. (skratt)
¤ Min mobil är mitt liv, utan den klarar jag mig inte.

Berätta 4 saker du gjort idag:
¤ Duschat
¤ Varit på besök hos Linda och Sara (mycket trevligt)
¤ Gratulerat mina två kusiner som fyllde 13 och 21, Grattis igen !
¤ Käkat som tusan, känner mig uppsvälld och idag pratade jag med
   farmor om att jag nog borde gå en runda med hunden varje dag.
   Mest för att man mår bra utav det och även för att det känns som
   att jag gått upp ett antal kilo sedan jag slutade röka.

Berätta 4 saker du har på dej just nu:
¤ Linne
¤ Joggingbyxor
¤ Hotpants
¤ Strumpor

Skriv ner 4 saker du hatar:
¤
Människor som inte kan acceptera ett nej, det hjälper liksom
   inte att tjata. I vissa fall kanske men personen i fråga blir
   bara irriterad osv.
¤ Vänner som inte bryr sig eller visar intresse för att man finns.
   Sånna finns det gott om.
¤ Att inte ha något jobb, blir deprimerad av att gå hemma.
¤ Att vänta på folk, ska det hända något ska det gärna hända meddetsamma.

Skriv ner 4 saker du älskar:
¤ Mig själv
¤ Min mamma
¤ Min pappa
¤ Min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0