♥ MAMMA TILL ÅTTLINGAR

Har varit ensam hemma ikväll, pappa skulle iväg på
innebandy träning så jag har suttit här hemma i mörkret
helt själv, ska be att få tala om att det är riktigt läskigt.
Men han kom precis hem.

Ikväll har jag kollat på en dokumentär på kanal 5 om en
mamma som fick åttlingar, oh gud.
Det hade jag aldrig
klarat, på köpet hade hon redan 6 stycken sedan tidigare.



Tyckte faktiskt att det verkade lite konstigt och jag måste
nog säga att jag höll med mormorn om ganska mycket.
Hon var ju faktiskt ganska skeptisk mot sin dotter om hennes
val av alla dessa barn.

Kolla bara så stor magen är, fy vad tungt det måste varit och gud
vad ont hon måste haft i sin rygg då hon bar på alla dessa barn.


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, såg också på det. Helt sjukt egentligen :O

2009-09-01 @ 22:44:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Therèse

Helt sinnes sjukt! Jag såg lite utav det där jag också och fyfan, hemskt och häftigt på samma gång.

2009-09-02 @ 11:42:17
URL: http://thereseannaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0