♥ SÖNDAGEN I SIG

Jag sov ju hos Sara och Robin inatt,
det var jag, Linda och Tisa som delade på tv-rummet inatt.
Jag vaknade imorse av att lill-kisen låg och sov på mitt
huvud (skratt) han är så jobbig sen la jag honom bredvid
mig istället och där somnade han också.

När klockan var tolv ungefär så körde vi till Väla,
Sara och Robin skulle in på Partaj för att handla en present
till Robins bror och jag skulle bort på guldfynd för att se om
jag kunde hitta något att handla för mina presentkort,
har liksom en del pengar där från studenten.



Alltså visst att man vill ha något som minne och att det är
det som folk vill ge i studentpresent,
men att ge mig presentkort
på guldfynd för flera hundra kronor är lite slöseri med pengar
med tanke på att jag aldrig handlar där.
Istället kunde man ju fått presentkort så att man kunde handla
kläder och skor som behövs kan jag tycka.



Efter att vi varit inne på Väla gick vi in på Ikea där Sara och Robin
skulle handla ramar till deras tavlor osv.
Sen blev det Donken och vidare till City Gross och sen till Bjuv till
Robins släkting. Jag och Linda stannade kvar i bilen under tiden som
Sara, Robin och Tisa var inne hos dom.



När vi väl var tillbaka hemma skulle jag klippa Lindas hår,
vågade inte ta så mycket men tog ändå en fem centimeter
fast jag skulle behövt ta dubbelt upp men vi kom fram till
att ta lite nästa vecka också.



Dock har dagen innehållt en del frustration eftersom vissa bara
tänker på sig själv,
jag och Linda har varit måttligt irriterade 
mellanåt vilket jag tycket är synd. Men smällar man får ta !

Hoppas att alla andra också haft en händelserik och trevlig(aredag .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0