♥ VAXNING

Jag vaknade för ett par timmar sedan, vid tio ungefär.
Farmor var sur som tusan när jag kom upp eftersom jag
sagt att jag skulle gå upp klockan nio, hon tod och ropade
på mig nedanför trappan flera gånger.

Vi åt iallfall frukost och då blev hon sur för att jag inte ville
äta de mackor hon tagit fram osv.
Hon har väl vaknat på
fel sida antar jag, eller är det för att jag gjorde tvärt emot
vad jag sa, kan va så också (skratt)

Har varit ute i garaget och vaxat ungefär en tredje del utav
bilden,
det tog väl cirka 40 minuter ungefär.

Pappa kommer snart hem och då ska vi käka middag,
sen ska jag gå ut igen.

Hoppas mamma ringer idag, saknar faktiskt henne.
Annars ringer jag henne, jag måste ju påminna henne om att
hon måste köpa en present till mig, en tröja hade jag gärna
velat ha
(skratt) så det ska jag säga till henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0