♥ VILKEN DAG

Började med att jag vaknade 06:30 och jag gick faktiskt
upp då också, tro det eller ej.
(skratt)
Sminkade mig och lockade till mitt hår lite sen var jag klar
och tog bussen till Klippan 07:40 sen vidare till Ängelholm
med buss 08:25.

Tog en bild när bussen stannade i Östra där man ser min brors
fönster till hans rum i lägenheten han bor i nära skolan.
Det är då givetvis dem nerrullade fönstrena.

På bussen                                            Hemma hos farmor
                   

Efter att varit och besökt ett par företag åkte vi hem till farmor och
fikade med ost bullar och wienerbröd.
(vet ej hur det stavas)

 

Sen körde vi vidare och efter att ha gått och åkt runt en hel dag
för att söka jobb var det ganska gott med lite mat som vi åt
inne på Ikea, jag åt pannkakor, socker och grädde, skit gott!



Mina inköp för dagen blev följande:

Toalettborste, haha... vår här hemma var så äcklig
så jag köpte en ny , 7 kronor kunde jag unna hemmet
med idag :P (skratt)



Handduk, svart sådan som jag ska använda för att
tvätta bort mitt smink med, mamma blir så arg på mig för
att jag missfärgar hennes handdukar med brunkräm.



Hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

hehe jo varsågod:) fina bilder:)

vad ska du göra ikväll då?:)

2009-09-09 @ 19:01:04
URL: http://kajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0